Selskapsoppdatering: FASTNAME AS – Endring av selskapsenhet

Etter å ha vært del av group.one i mange år fusjonerer vi nå aksjeselskapet inn i ett enkelt driftsselskap kalt GROUP.ONE NORWAY AS. Dette er i all hovedsak en formalitet hvor den driftsmessige operasjonen samles i ett eierselskap, og har ingen innvirkning på tjenestene dine, verken praktisk eller avtalemessig. Merkevaren, nettsider, kontaktinformasjon, Kundeservice og tjenester består - uendret.

Hva betyr dette egentlig for meg?

Kort oppsummert har fusjonen følgende konsekvenser:

  1. Organisasjonsnummeret for den nye enheten blir 984106211.
  2. Organisasjonsnavnet endres til GROUP.ONE NORWAY AS.

Fakturaer og andre dokumenter med organisasjonsnummer og -navn vil om kort tid bære denne selskapsinformasjonen. Vi ber om at du oppdaterer eventuelle regnskapssystemer omgående. Øvrige selskapsdata, inkludert kontonummer, forblir uendret. Det samme gjelder enhver kontrakt, hvor avtalene løper videre på de samme betingelsene som før.

I tillegg vil alle registrarforhold bli tilknyttet den overtakende selskapsenheten fortløpende. For enkelte toppnivåer, så som .no-domenet, vil du motta et formelt varsel fra f.eks. Norid om endring av registrar for berørte domenenavn.

Spørsmål og svar

Q: Hva innebærer en endring av selskapsenhet?
A: En juridisk enhet er det registrerte organisasjonsnummeret og navnet til selskapet. Denne endringen innebærer at organisasjonsnummer og -navn endres til 984106211 og GROUP.ONE NORWAY AS.

Q: Påvirker dette tjenestene mine?
A: Nei, dette er først og fremst en formalitet hvor vi samler ulike søsterselskaper i ett driftsselskap. Du vil ikke oppleve noen brudd i tjenestene dine. Dette gjelder også domenene dine. Alle løpende avtaler fortsetter å løpe på samme vilkår som før.

Q: Hvem blir jeg fakturert av nå?
A: Du vil heretter motta regningene dine fra GROUP.ONE NORWAY AS. Dersom du benytter regnskapsprogram og har oss registrert som leverandør, bør du straks oppdatere informasjonen tilsvarende.

Q: Må jeg oppdatere kontonummer?
A: Nei, alle kontonumre forblir uendret, og du skal til enhver tid benytte kontonummeret som fremgår av fakturaen.

Q: Hva skal jeg gjøre med fakturaer som jeg allerede har mottatt?
A: Disse fakturaene forblir gyldige slik de står og skal betales som vanlig. Du skal ikke under noen omstendigheter be om en kreditnota og ny faktura i forbindelse med denne prosessen.

Q: Vil kontraktsvilkårene mine endres?
A: Nei, de eksisterende kontraktsvilkårene forblir uendret.

Q: Hvem kan jeg kontakte hvis jeg har flere spørsmål?
A: Hvis du har ytterligere spørsmål om denne endringen, ikke nøl med å kontakte Kundeservice!

Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse